Digitale assistenter kan anvendes i forskellige salgskontekster, og arbejdsopgaver, der udføres ved hjælp af mus og tastatur, kan automatiseres. Nedenfor finder du to eksempler på, hvad kunder hos ECIT Automate tidligere har ønsket at få automatiseret.
Integrering af kontaktinformation
Den digitale assistent opdaterer løbende virksomhedens CRM-system, hvor den ajourfører samtlige kunders kontaktinformationer. Dette foregår ved, at den digitale assistent aflæser navn, e-mailadresse mm. fra sælgernes indbakke, hvorefter de overskrives i CRM-systemet.
Opfølgning på leads
Den digitale assistent hjælper sælgeren med at administrere tilbud og leads, der er under behandling. Den har til opgave at kontrollere, om nogle af tilbuddene har overskredet deres gyldighedsperiode. Når dette sker, gemmes tilbuddene som PDF-filer og vedhæftes en påmindelses-mail til sælgeren, der minder om, at tilbuddet blev sendt på en særlig angivet dato. Hvis virksomheden ligeledes ønsker at påminde kunden om det afsendte tilbud, kan det integreres, så både sælger og kunde modtager en e-mail ved overskridelse af gyldighedsperioden.
“Redefinerer du jeres måde at tænke på jeres arbejdskraft, bliver I ikke bare digital ready, I får også mere tid til de ekstra sjove opgaver, der kan rykke jeres bundlinje.”
“Når du fjerner de kedelige, manuelle opgaver fra din erfarne medarbejders bord, får vedkommende tid til langt mere værdiskabende arbejde. Det giver en bedre arbejdsdag for medarbejderen, og det er godt for alle.”
UDVALGTE KUNDER
Lad os arbejde sammen
KONTAKT OS
Er du interesseret i få løst dine manuelle, repetitive opgaver af RPA-robotter? Har du spørgsmål til hvordan RPA-automatisering foregår, eller hvilke opgaver, der kan løses af vores digitale assistenter?
Kontakt en af vores medarbejdere, og hør mere om hvordan administrative robotter kan spare tid for dig og dine kolleger!