Undgå at bruge unødvendige arbejdstimer på manuelt at følge op på dine kunders manglende betalinger.
Denne digitale assistent automatiserer påmindelser og opfølgninger til kunder, således udestående inddrive effektivt og din virksomheds likviditet optimeres. Gennem oplysninger om betalingspåmindelser fra virksomhedens ERP-system, er den digitale assistent i stand til at udfører rykkerprocesser, som er regelbaseret og fastlagt.
Udtrækket fra ERP-systemet resulterer i en minimal risiko for fejlbehæftede værdier grundet forkert aflæsning. På den måde sikre den digitale assistent en god kundeservice.
“Redefinerer du jeres måde at tænke på jeres arbejdskraft, bliver I ikke bare digital ready, I får også mere tid til de ekstra sjove opgaver, der kan rykke jeres bundlinje.”
“Når du fjerner de kedelige, manuelle opgaver fra din erfarne medarbejders bord, får vedkommende tid til langt mere værdiskabende arbejde. Det giver en bedre arbejdsdag for medarbejderen, og det er godt for alle.”
UDVALGTE KUNDER
Lad os arbejde sammen
Kontakt os
Er du interesseret i få løst dine manuelle, repetitive opgaver af RPA-robotter? Har du spørgsmål til hvordan RPA-automatisering foregår, eller hvilke opgaver, der kan løses af vores digitale assistenter?
Kontakt en af vores medarbejdere, og hør mere om hvordan administrative robotter kan spare tid for dig og dine kolleger!